*برخی از شرایط و قوانین مهم سایت آرایشی و بهداشتی مَهان :*
*مسئولیت فروشگاه مهان در قبال ارسال سفارشات ، تحویل به پست،پیک و باربری می باشد و پس از آن کلیه مسئولیت ها به عهده خریدار می باشد. (پیگیری از پست و باربری).
*کلیه قیمت ها و تعداد موجودی کالاهای مندرج در سایت به روز و صحیح می باشد، اما برای سفارش عمده یک کالا می بایست قبل از سفارش حتما با بخش فروش هماهنگ نمایید.
*درصورت تغییر قیمت ها، سفارشاتی که قبل از تغییر قیمت ثبت شده اند مشمول قیمت های جدید نخواهند شد مگر اینکه قیمت مندرج در سایت به دلیل خطای انسانی اشتباه درج شده باشد.
مسئولیت فروشگاه بسته بندی و تحویل سفارش درخواست شده به پست می باشد و بعد از تحویل کد پیگیری به مشتری تمامی پیگیری ها در صورت تحویل نگرفتن بسته با مشتری می باشد.
اگر به هر علتی محصول به فروشگاه لازم بود برگشت بخوره مشتری موظف است فقط با پست پیشتاز بسته رو ارسال کند در غیر اینصورت تمامی هزینه های اضافی بعهده مشتری می باشد.
کد های مرسوله فردای ثبت سفارش برای مشتری پیامک می شود.(در صورتی که فردای ثبت سفارش تعطیل باشد بعد تعطیلات پیامک ارسال می شود.)
*مسئولیت فروشگاه مهان در مقابل مشتری*
*این مسئولیتها شامل قیمت، تضمین کیفیت، محتوا، شرایط و همچنین خدمات پس از فروش محصول است.
*همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشهای ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام میدهیم. با وجود این، درصورتی که موجودی محصولی به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای شما مشتری عزیز محفوظ است و یا مشتری میتواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
*در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا ، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
*تیم خدمات پس از فروش مهان ، تنها در صورتی درخواست مشتری مبنی بر بازگرداندن کالا را میپذیرد که عدم تطابق و یا ایراد کالا از سمت این تیم تایید شود.